יום חמישי, 9 באוגוסט 2012

עריכת דין, משפטים וכל מה שבין לבין

הי,
ברוכים הבאים לבלוג שלי הנקרא "lawyer". אז קודם כל - קצת עלי... שמי לירית ואני בעלת תואר שני במנהל עסקים. 
בבלוג הזה אני אכתוב רבות בנושאים משפטיים. 
כולנו מתנהלים במדינה שיש בה חוקים מסויימים - כתובים ולא כתובים, בחברה שיש בה נורמות וכללי התנהגות.
האם אנו נוהגים על פיהם? על חלק מהחוקים - כן,  חלק - אנחנו מעגלים פינות וחלק ממש לא מתייחסים. 
זה נשמע לכם מוזר? כמה פעמים עברתם באדום - בתור הולכי רגל וגם בתור נהגים? כמה פעמים עישנתם סיגריה במקום שאסור? כמה פעמים לא צייתתם לתמרור? כמה פעמים שילמתם או קיבלתם תשלום ללא חשבונית...? כמה פעמים עשיתם משהו שאתם יודעים שאינו מותר - אבל אמרתם "מגיע לי"?
אני מודה שאני עשיתי אחד או שניים מהדברים הנ"ל. 
ואני לא אדם רע. מבטיחה. גם לא פושעת. אני ממש אדם מן היישוב. 
מטרתם הבלוג הזה הינה לדון בנושאים השונים. בפעם הבאה אדבר על תחום הנדלן. רבות דיברו על התחום - ועדיין יש מה לומר :) אשתדל להביא תשובות מבוססות של עורך דין נדל"ן המתמחה בתחום זה ובתחום של עורך דין תמ"א 38.
אשמח מאוד לשמוע מכם, 
לירית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה